3 Galna små hästar ;)

Ja, idag tisdag så red jag Bonzo, Moa diana och Rebecka viola . Vi red efter väggen :) först när jag och Moa var på väg till sandtaget så träfafde vi på en lastbil och .. Det gick bra för han stannae ;) Sen så skulle vi vända och gå mot SURF . och då kom 2 motor krosar fast vi vinkade och alt så bara gasasde dom förbi oss , fast ingen blev rädd iaf :) Sen på hem vägen skulle vi galopera lite .. och jag galopperade ivägg :) och sen sprang han fort, sen kom DIana och sprang förbi ..

Och då blev Bonzo mer pigg och då gick det FORT, och sen var Viola där bakom .. ;) Ingen fick stopp på ngn av hästarna . !   och sen mötte vi på en traktor .. :/ fast det gick bra , men det var lite kaus .

 

Men kul iaf ;)  Bye


Kommentarer
Postat av: Evelina

6 åringen är min och 3 åringen är jag fodervärd åt :)

Okej okej =)

2009-04-15 @ 16:20:42
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0