Catchy, Pechie, Molly (Onsdag)

Nu var det ett tag sen jag skrev ;)

Idag onsdag v.14 så for jag och Moa till Catchy, det var tänkt att jag skulle rida .. Men när vi kom dit såg vi att hon inte stod i hagen ! hon stod inne .. Och på tavlan stod det ”Catchy sjuk villar idag ” Sen fick jag veta att hon hade korsförlammning :’( Sen skulle jag leda Pechie lite på rakbannan .. gissa hur det gick :/ Inte vidare bra, hon blev stark och jag orkade inte holla henne så jag gick in med henne :/ och då sprang hon in i Bells box :/ men sen gick det bra ;) Sen skulle jag ta in Molly och borsta henne (: Hon var världens snällaste att ta in , MEN            Hon lossade SJUKT mkt hår .man borstade i en minut och man hade typ 1 kg hår !!!

 

Men annars har dagen bara varit kul, fick dock inte rida Bonzo :(

 

Ska gå och lägga mej, till helgen blir det hopptävling, fast jag ska inte hopptävla ;)Pechie och Catchy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0