Lördag 25 april

Dagen började dåligt !

Först så hade jag ingen tjuts till surf !, skulle träna för Lamia kl 2, men sen fick jag åka med Moa ! =) Men sen skulle jag ut till kanninerna och jag skulle springa och hemta hö ! och då var det en ler fläck jag halkade på så jag föll, KLANTIGT !! Så hela mina ridbyxor blev blöta ! och sen gick jag in o satte mej vid datorn . Sen var det ngn som tyuttade ! jag kollade ut gennom fönstret, och ... då var dom där . :/ Jag sprang drog på mej skorna tog havre/korn  jacka o sprang ut ! sen när vi var på vägg kom jag på .. Jag har inte med pengarna åt Lamia ! :/ Men då får jag vell betala henne sen :) och sen så ska jag tävla imorrn i dressyr, LC: ! 2008 ! första dressyr tävlingen med Bonzo .. det blir as spännande :) och sen så fick Bonzo o Urban stå ute till kl 17 , det är länge för att vara på surf ;) Sen gjorde jag han fin och så !

JAG HOPPADE ETT HIONDER MED KONER OCH EN JACKA !

Lamia hedde ett hinder med en bom, et krys som nedanför 4 koner framför hindret och en jacka på bommen! Han HOPPADE DET JU !

Sen hoppade jag en kombitation med 3 hinder ! travade in och sen 1 galoppsprång imellan varje hinder ;) Sen galoppbommar och massa sånt ! :)
Bonzo skötte sig bara fintfint ! men nu ska jag sluta så att jag orkar tänka till imorrn, vad jag ska ha med o sånt :) 
Tävling på gång ! ;) har bara tävlat dressyr 2 gånger och så har jag tävlat hoppning många gånger, men hellst ska jag nog inte berätta hur det gick på min första 50 CR ! Men jag gör det endå ;) Jag vägrade ut mej på första hindret ! :/ Men sen till min 3 tävling kom han faktigt runt hella bannan utan att riva lr stanna ;D Jippie ! Men en sak ska ni veta ! att Pechie som är Lamias häst var hellt UNDERBAR att tävla i hoppning , det var vell inte spic högt för henne när hon brukar vara på 1,30 m och jag hoppade 50 cm, ! Men det var kul iaf ;D, Men vi ses vell, Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0