Try to catch me är en saknad ! <3

Jag saknar Catchy så jäkla mkt, jag såg henne sista gången 1 april 2009 . Trode verkligen inte att du skulle dö ! <3 ;’( Jag grät och önskade att jag skulle få se henne igen, gick hem från SURF när mamma sa det i bilen, kände hur det hög till i hjärtat,  Jag  drog kuden över huvudet och GRÄT, jag somnade med ridkläder och alt på, sen på onsdagsmorgonen kunde jag inte fara till skolan ;’( Jag grät så mkt så att jag bara hade lust att dö ! Jag har ju Bonzo men Catchy var en spic häst, som hade ngt unikt som inte alla hästar har, du var vit som snö, Det var tomt i torsdags v.16 då amn kom dit och Pechie var själv i hagen, man brukar alltid se Catchy kolla på en när man kmr men inte då, ;( Jag älskar dej Catchy, och kom tillbaka ! Nu springer du runt på dom eviga gröna ängarna !

 

R.I.P Catchy , du finns alltid en spic plats i mitt hjärta . Kmr aldrig glömma minnen ! <3

 1995 - 7.4.2009

kommer lägga in bilder på henne senare :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

det inlägget är väldigt gammalt ;p

viosste inte att hon skulle vara kvar

2009-04-22 @ 15:36:43
URL: http://liiinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0