Nolia HELA veckan !

Nu var det ett tag sen jag skrev , men det är för att jag inte har riktigt haft tid .. i helgen var jag på nolia och lede ponnier hela helgen , så jag var alltid läss på kvällen . sen i måndags red jag Ryza, en seg liten pålle .. ;P men det gick bra, red på ridbanan , sen har jag en mosad lilltå för Rimi klev på den ! ;/  sen idag (onsdag) stod jag på nolia också, och imorrn så ska jag ut i skogen med 2 st andra på Ryza :) ska sen så på nolia frå¨n 14 – 18 och på fredag ! Nolia hela veckan ;P kanske på söndag också !

 

Men jag är så ososial så ska sluta nu, Hejdå //Saaraa

 

 

 

Besök även min bilddagbog ”boonzo”

 


Kommentarer
Postat av: Catarina {FOTOBLOGG}

SV: Tack, fotar med min Nikon D40. :)

2009-08-05 @ 23:46:09
URL: http://cjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0