Hur röstarb folk egentligen ?

Hur röstar folk igentligen ? i t ex idol .. Calle och Erik gick till final ! :O Det borde Tove och Erik gjort !! men man ….. Calle har jag tyckt skulle åka ut för länge sedan ! men nu är han i final :O Om han vinner kmr jag aldrig mera se idol .., hahah

 

Jag tycker det borde ha varit så här :)

1 Tove

2 Erik

3 Rabih – Igentligen var han inte jätte bra på att sjunga, men jag gillade hans Persolighet =)

4 Reza

5 Erika

6 Mariette

7 Niklas

8 Eddie

9 Karolina

10 Calle – jag tycker han skulle åkt ut här och nu är han i Final ! ofattbart . :(

11 Camilla

 

om listan hade sett ut så här på Fredag hade jag varit GLAD ! men , det gör den ju såklart inte ;/

 

Det v ar ju samma på melodifestivalen, ngn opera sak van .. ? och SNÄLLA SNÄLLA kom tvåa . :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0