Svar på Frågestunden

Idag så hade vi en rätt så kort dag ! =) till 20 över 1 och sen började vi kl halv tio igentligen skulle vi ha språk kl 8 men våran språk lärare var sjuk ! ;)

Nu när jag inte har så mkt å göra så ska jag svara på era frågor :)

postad av : Hanna

vilket djur gillar du bäst ? jag gillar både hästar och katter mkt, men även hundar :)
pizza lr hamburgare ? vet inte xD
böcker lr serier? böcker brukar vara mera spännande !
Tc lr östteg ? Tc
gillar du mej ? alltid xD

Postad av : Linda

favvo färg ? röd o brun =)

Postad av : Anna
ridning lr badminton ? RIDNING ! annars hade jag vell inte slutat i badminton ?

Postad av : Sofia

katt lr hund ? katt, men hund är också okej :)
dator lr mobil ? dator kan man göra mkt mer med :)
plattång lr locktång ? använder inget av dom så vet ej !
favorit blogg av dom du brukar läsa ? finns många bra, vet inte riktigt vilken som är bäst xD

Postad av : Anonym

vilken artist gillar du bäst ? Jag tycker nog att  Michael Jackson är bäst , men  Jordin Sparks o Leona lewis är också bra :)
Vill du färga håret ? Jag är nöjd med min hårfärg :)

Postad av : Hanna

Gillar du Sireco lr Bonzo mer ? Jag gillar Bonzo mer , för han är ju trots allt bäst ! men jag gillar så klart sireco mer än vissa andra hästar ;)

Postad av : olivia

Favorit låt ? smooth criminal och man in the mirror med michael jackson =)

Det var svar på alla frågor ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0