Frågeronden .

Vilket är ditt bästa hästminne ??
Svar: det är klart när jag fick Bonzo =) <3

Vilket är ditt värsta hästminne ??
svar: Det är nog när Bonzo blev sparkad några dagar innan vi skulel ta honnom :( Och så klart när jag fick reda på att Catchy inte längre fanns på denna gjord :'( Att hon hadde blivit avlivad :( R.I.P <3

Vinter, Vår, sommar lr höst ?
svar: Det blir klart Sommaren.. Då får man bada och vara ute utan att frysa !

Vad tänker du när du ser dig i spegeln på morgon ?
Svar: tuft, jag ser lika dan ut som alla andra dagar :)

 

Hur lång är du ??

Svar: jag är någonting med 165 !?

 

Vilken klubb tävlar du för ?

lol.. SURF

 

Har du ngt djur ?

Jaa, en katt, en häst 2 kaniner o fiskar .

 

När köpte du din häst, och hur har du fått han så snygg ?? :D

jag köpte han i slutet av maj 2007, tack att du tyckte att han var snygg, men han var ganska slitten när vi köpte han och under 2007 så red jag lungt och sen 2008 så började vi gjobba lite med formen och hoppningen och började jag tävla lite gran, sen i 2009 så har vi börjat tävla Lokal och kommit upp på lite högre höjder :)

 

Tuvär så blev der lite utdraget på tiden, men det var för att min dator dammpade , men nu har jag svarat på frågorna :) och tack för alla finna frågor :D


Kommentarer
Postat av: cecilia

2009-07-12 @ 15:50:09
URL: http://wisky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0