Hoppträning, sommarlov M.M

Idag hoppade jag Wendy :) hon var jätte fin o pigg som vanligt mot hindren . och idag så kom jag på en sak. Om man hoppar en linje förs o sen en gång till, så stannar hon efter sista hindret ;P haha hoppade som högst 85 idag :) och sen betade jag henne efter jag ridit, hon åt som att det gick på tid ! ;)

duktig flicka <3

 

Sen så hade vi sommaravslutning idag, så skönt med sommar, o Bölesholmarna :D men kmr sakna 6:orna så himla mkt.  :’( resten av alla åren så måste jag gå själv utan någon 6 :( Men det är iaf SOMMARLOV NU :D

 

Och sen så blev det ju ändrat, för Bonzo släpptes aldrig på bete.. pga att han blev halt ;(  och när ska veterinären komma ?? ingen vet ;P

 

Sen så ska jag nog fara o beta Ryza imorrn, eftersom jag ska ha henne på sommarn lr jag ska inte rida henne på sommarn utan bara till o ifrån betet och sen rida igång henne efter :)

Fett najs :)

 

Men nu ska jag gå, hejdå :)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul!

Men går inte du i 5an? :)

2009-06-12 @ 15:07:42
URL: http://emmanormark.blogg.se/
Postat av: ullis

sv: jaha, vem var det spom skrev+ ;)

2009-06-16 @ 17:20:32
URL: http://ulrikasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0