Saknar . <3

Jag började med att gå till skolan som vanligt på morgonen .. :) och sen så skulle vi städa ut våra bänkar/lådor . och sen börjar jag tänka att det var den sista gången både 5 o 6 satt  tillsammans, sen kring kvart över 10 så for jag till dragonskolan för att kolla på dom som tar studenten . Grattis =) sen for jag ner på stan o kollade när alla studenter for omkring på vagnar ;P hah

 

Nu ska jag dra till stallet men vi ses :D

 

PS kmr sakna 6 orna så himla mkt nästa år, bästa 6 b , TACK <3

 

 

      Klassens sista skolfoto !


Kommentarer
Postat av: akim

Jag var också och såg på när min syrra tog studenten på dragonskolan i umeå .

2009-06-10 @ 22:48:03
Postat av: Sara

Vad kul :D faktiskt så var jag också på dragonskolan ;P

2009-06-10 @ 22:48:51
URL: http://farukbonzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0