slut på rubriker .

Nu har jag inte skrivit på ett tag, så nu gör jag vell det .kanske inte den bästa rubriken, men ko m inte på nåt annat

 

Nu så är jag sjuk igen, hostar som tusan och har jätte ont i halsen .  vi har även släppt Bonzo på bete nu :) han blev jätte glad :D sen så har vi ju haft skolavslutning , så skönt med sommar! Sen så har jag varit å hjälpt med att bygga sommarhagen till ridskolans hästar :)för dom ska ridas dit den 18 ånde :) Men det var jätte drygt för att det var över 2 km runt hela hagen, och det tog ca: 3 h å bygga den där ..

Imorrn ska jag dra till Bonzo å pyssla om honom. Har inte varit hos honom på 3 dagar !  så nu börjar jag få abstinens .. ! har inte heller tränat för Emily på länge.. blir nog i sommar :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

söta bilder :)

2009-06-16 @ 22:57:04
URL: http://sofiagenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så härligt det ser ut att vara att springa omkring på dom där ängarna :D

2009-06-17 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0