Veckan

Tisdag !
Först hade vi slöjd, sen rast, , efter rasten hade vi om droger. :/ konstigt, menmen och sen fick jag gå till Anna , Chill
Sen ska jag rida Bonzo ikv.  Ska bli kul, vet inte om jag ska rida på bannan dressyr , hoppa lr rida ut,  ;P

Onsdag !
Så börjar vi 8 10, och inte 8 00 :D sen ska jag typ Bada och kanske rida :)

Torsdag !
så går vi till Halv 3 och får vi veta vilken låt vi ska ha på skolavslutningen :) berättar då, sen så är det sissta gången jag rider Bonzo på lektion med andra hästar för Erica :D YES Bonzo blir så het och drar i munnen när dt är med andrahästar :/

Fredag !
vi slutar efter Lunch då :) Chill , sen så ska jag dra till surf,

Lördag !

Tävling, ponnytävling, jag kmr inte att vara med .. och sen på kvällen är det övernattning på surf :) ska på Tivoli ;)

 

Söndag !

jag kmr jag att hoppträna min sissta hoppträning för sommaren :) för Bonzo ska släppas på bete på Måndag den 8/6 :)

 

Men nu ska jag inte skriva nå mer ,


Kommentarer
Postat av: Linnea svarar

ingen aning? ;p

vänster? :)

2009-06-02 @ 19:18:50
URL: http://linneaab.webblogg.se/
Postat av: emily t

va fina ni är :)

2009-06-08 @ 23:34:49
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: benjamin

fullspäckat schema :D

2009-06-09 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0