Vetrinär

Fredag 12/6

Veterinären var hos Bonzo i  Fredags, och det började med att han ringde på morgonen :) vi hade ringt i måndags och då i torsdags så trodde vi att han hade glömt oss, men då ringde han på fredag morgon :) och först så fick vi springa i stallgången med honom, sen så böjde han honom lite garn och så, sen sa han att han hade nog bara sträck sej, och att det var ingen fara :D YES ! och det går bara bra att släppa honom på bete

 

Lördag 13/6

Bonzo släpps på bete, han o urban(Hagkompis) fick stå tillsammans i transporten :) dom stod så lugnt så :) fast Bonzo var lite chokad att det stod en häst när han skulle in i vagnen ;P

 

Måndag 15/6

Jag var o hjälpte att bygga ridskolehästarnas hage . det var skit drygt ! det var över 2 km runt hela hagen ;/  det tog endå hyfsat snabbt ;P på torsdag så måste jag upp kl 7.00 för att rida Ryza till betet :) jag har typ nästan aldrig ridit henne ;P så jag ska nog gå o lägga mej nu , men imorron så skriver jag mer :)

 

 

Snart så hoppas jag att jag kan vara med på ngn hopptävling  med Bonzo :) det var ett tag sen jag hopptävlade honom :/  

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde vara med på pay and jump 15/8 på surf valfri höjd :)

2009-06-17 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0