Första Lokala tävlingen i dressyr :D

På söndag 31/5 kmr jag att tävla min förssta Lokala tävling i livet även Bonzos första, på hemmaplan =) Jag är nöjd så länge han inte får ngt för sig och sen                    

 

Har jag några krav jag hoppas håller :)

*Hålla sig innan för bannan (inte hoppa över lr springa ut ;P)

* inte kasta av mig , haha , inte så stor risk i dressyr :)

*och att lilla Sara kan balansera upp honnom :)

 

och måste jag komma ihåg att ta med mig

*Ryttarlicens

*mamma haha

*Nummerlapp

*vita ridbyxor

*Kavaj

*ett rent träns

*och mej själv, så inte jag stannar i sängen ;P

 

Jag hoppas att dt går bra, men dt är inte hella världen om dt inte går bra :/ Men dt hade varit kul på min första Lokala tävling, och när Bonzo aldrig har tävlat Lokal o uppåt :)

Komma ??, Södra Umeå Ryttarförening

 

Hejdå !

 

 


Kommentarer
Postat av: olivia

gick det bra då ?

2009-06-09 @ 15:02:04
Postat av: Sara

joo, dt gick riktigt bra, fast han var lite spänd :/

2009-06-09 @ 15:06:01
URL: http://farukbonzo.blogg.se/
Postat av: Linnea

de gick säkert bra...

2009-08-10 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0