Ej planerat

Jag ä’r väldigt dålig på att blogga, men just nu för tiden vet jag inte om jag är förbannad , sur, arg elr glad .. ? men just nu rider jag en häst som har kommit i ngn trotsålder, han vägrar att gå fram , och sen bockar han för ingenting .. :/  sen rider jag Bonzo, men jag hinner inte så mkt på veckorna eftersom jag går i skola. Sen risder jag Snoopy Tisdagar och Onsdagar .. Sen ska jag förhoppnignsvis börja rida urbaan  =) Och rider jag Sireco prinsip varje dag , och desutom är jag på jakt efter en ny häst ;) och jag måste verkligen lägga upp ett schema , för läxor m.m jag gör ALLTID läxor sista dagen :7 någon som vet vad jag sak göra ?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Gör läxorna först och sen rida ?

2010-02-03 @ 21:10:26
Postat av: ann

Gud va sööt !

2010-02-03 @ 21:10:40
Postat av: Anonym

oj, du hade mkt att göra ;) Men du gör ett schema där du ngn dag har en sorts"läx dag" och någon annan dag rider du :) Och har du tästat att typ träna NH med honnom som inte ville gå ? Det kan nog hjälpa eller om du kanske tömkör ! Yvonne från sörgården är ju duktig på NH :) ?

2010-02-03 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0