SVAR TILL ANONYM

oj, du hade mkt att göra ;) Men du gör ett schema där du ngn dag har en sorts"läx dag" och någon annan dag rider du :) Och har du tästat att typ träna NH med honnom som inte ville gå ? Det kan nog hjälpa eller om du kanske tömkör ! Yvonne från sörgården är ju duktig på NH :) ?

 

Svar : Haha , det var ett bra förslag med Läx och rid dagarna ;)

 

Men för det första är Sireco inte min, jag har honnom på foder till April . och jag tömkör och tränar NH med honnom och sen han kommer från Yvonne som har sörgården, så han tränar Nh, men jag tror att det är för att han inte gillar ridhuset då han är van att gå utomhus i alla väder och då tycker han att det blir långtråkigt att gå inomhus . jag tror men jag vet ju inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0