Ridning hela dagarna

Ja ni kan nog förstå vad jag gör på dagarna … Rida , Rida och rida lite till ..

just nu rider jag 2 – 4 hästar per dag .  te x idag red jag först Bonzo  i kylan . :/ sen så red jag snoopy i ridhuset och sen Red jag Ryza på lektion , och avslutade swen med att rida Sireco i skogen , mörkt … och imorrn ska jag rida snoopy, kaktus, Sireco och så Bonzo :/ Men på Onsdag så ska jag bara rida 1 :D yes   ¨-¨ Men mitt Jullov har gått ut på att rida .. något annat har jag typ inte gjort . ;S Men men snart börjar skolan också :(  Sen denna vecka så är jag hundvakt också så då måste jag ju ut i kylan också :/   Sen letar jag efter en tävlings häst ;) som vill hoppa . Jag vill ha ett svenskt halvblod , men samtidigt vill jag ha en D – ponny :)

 

Men ska gå ut med vovven nu, så ses ! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fullspäckat schema :)

2010-01-12 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0